Размер шрифта
Цветовая схема
Изображения
Форма
Межсимвольный интервал
Межстрочный интервал
стандартные настройки
обычная версия сайта
закрыть
  • Вход
  • Регистрация
  • Помощь
Выбрать БД
Простой поискРасширенный поискИстория поисков
Главная / Результаты поиска

Multidisciplinary approach in urology. Educational aspect

Gazimiev M.A., Gadzhiev Z.K., Krupinov G.E.
Urologiia (Moscow, Russia : 1999)
№ 4 (), С. 36-38
Опубликовано: ## 2019
Тип ресурса: Статья
Аннотация:
Currently, thorough understanding of multidisciplinary approach is required in all areas of healthcare, including education, science and practice. This article is dedicated to the actual problem of interdisciplinary communications in current educational process in the Medical University.
Рубрики Mesh:
Обучение по специальным программам
Медицинской помощи оказание
Образование медицинское
Образование, система оценок
Человек
Междисциплинарные связи
Урология - обучение
Журнальная статья
Язык текста: Русский
ISSN: 1728-2985
Gazimiev M.A.
Gadzhiev Z.K.
Krupinov G.E.
FGAOU VO I.M. Sechenov First Moscow State Medical University of Minzdrav of Russia, Moscow, Russia.
Multidisciplinary approach in urology. Educational aspect
Текст визуальный электронный
Urologiia (Moscow, Russia : 1999)
№ 4 () С. 36-38
2019
education
interdisciplinarity
urology
Статья
Curriculum I02.158
Обучение по специальным программам I02.158
Delivery of Health Care N04.590.374 N05.300
Медицинской помощи оказание N04.590.374 N05.300
Education, Medical I02.358.399
Образование медицинское I02.358.399
Educational Measurement I02.399
Образование, система оценок I02.399
Humans B01.050.150.900.649.313.988.400.112.400.400
Человек B01.050.150.900.649.313.988.400.112.400.400
Interdisciplinary Communication F01.829.401.205.249 L01.143.865.500
Междисциплинарные связи F01.829.401.205.249 L01.143.865.500
Urology education H02.403.810.860
Урология обучение H02.403.810.860
Journal Article V02.600
Журнальная статья V02.600
Currently, thorough understanding of multidisciplinary approach is required in all areas of healthcare, including education, science and practice. This article is dedicated to the actual problem of interdisciplinary communications in current educational process in the Medical University.